Zahájení školního roku proběhne ve čtvrtek 1.9.2016
Ve čtvrtek 1.9.2016 – škola bude otevřena v 7,45 hod. Třídní učitelé převezmou své žáky v přidělených šatnách. Od 8,00 hod. bude probíhat slavnostní zahájení školního roku v tělocvičně školy. Při slavnostním zahájení budou přivítáni prvňáčci a noví žáci. Po slavnostním zahájení (cca 15 min.) se žáci rozejdou se svými třídními učiteli do svých kmenových tříd, kde se spolu s třídním učitelem seznámí s organizací školního roku. Vyučování bude ukončeno v 9,00 hod.
Škola ve čtvrtek 1. 9. 2016 nezajišťuje provoz ŠD a ŠJ. Žáci odchází v 9,00 hod. domů sami nebo v doprovodu svých zákonných zástupců.
Školní jídelna v naší škole zahájí provoz v pátek 2. 9. 2016.
Stravenky lze zakoupit v budově ŠD na ul. Klegova v Ostravě –Hrabůvce, tel: 596787636,
Noví žáci se musí osobně zaregistrovat u vedoucí jídelny.
- Stravné se prodává vždy 2 poslední dny v měsíci, pokud na tyto dny nepřipadnou prázdniny.
- Doplňkový prodej stravného je zajištěn denně od 7.00 hod. do 8.00 hod.
Vedoucí školní jídelny při ZŠ: Šárka Hrabicová
Adresa: Klegova 29A, 700 30 Ostrava-Hrabůvka
Telefon: 596 787 636 (kancelář vedoucí školní jídelny)
724 056 862 (mobil vedoucí školní jídelny)
E-mail: jidelna@zslukasove.cz (kancelář vedoucí školní jídelny)
Školní družina zahájí provoz v pátek 2. 9. 2016.
Vychovatelky ŠD budou ve čtvrtek 1. 9. 2016 přijímat přihlášky do ŠD.
O přijetí do ŠD rozhoduje ředitelka školy. Přednostně budou přijímáni žáci pracujících rodičů a žáci 1. stupně. Počet žáků na jedno oddělení do 14 žáků (přihlédnuto bude k věku a speciálním potřebám žáků).
Ranní družina od 6, 00 hod., ukončení činnosti ŠD v 16,30 hod.
Do ranní družiny mohou docházet i žáci, kteří odpoledne nenavštěvují ŠD.
Školní družina – provoz od 6,00 – 7,45 hod., 11,35 – 16, 30 hod.
Školní družina ve školním roce 2016/2017 zpoplatněna – 100 Kč na měsíc.
Vyučování od pátku 2. 9. 2016 do pátku 9. 9. 2016
Pátek 2. 9. až úterý 6. 9. 2016 – vyučování bude pro všechny ročníky ZŠ (běžná, praktická, speciální) probíhat od 8,00 do 11,35 hod.
Od středy 7. 9. bude zahájeno vyučování dle rozvrhu.
Během týdne budou žáci seznámeni se Školním řádem, bezpečností a s prostředím školy. Zákonným zástupcům rozdány formuláře pro vyplnění údajů nutných do školní matriky, výňatek Školního řádu. Zákonným zástupcům prostřednictvím žáků rozdána nabídka zájmových kroužků, a přehled třídních schůzek, akce školy a jiné. Rodiče prvňáčků ve spolupráci s třídním učitelem mohou první týden upravit docházku svého dítěte do vyučování.
Žáci si ve školním roce budou hradit pracovní sešity – informace u třídních učitelů.
Při škole pracuje Spolek rodičů a přátel ZŠ U Haldy, který se podílí finančně i organizačně na akcích školy. Finanční prostředky získává od zákonných zástupců žáků na celý školní rok. Příspěvek činí 200 Kč na rok (tj. necelých 17 Kč na měsíc).
Škola bude spolupracovat se Spolkem ADAM (autistické děti a my) v Havířově.
Škola bude od září disponovat místností SNOEZELEN. Snoezelen je speciální místnost určená k poskytnutí pozitivně naladěného prostředí, které může mít funkci relaxační, poznávací a interakční. Cílem tohoto stimulačního a relaxačního prostředí je umožnit konkrétnímu jedinci autentický zážitek a uspokojit jeho individuální potřeby. O práci v této místnosti budete informováni během září.
Ředitelství školy, všichni pedagogičtí pracovníci i správní zaměstnanci přejí Vám i Vašim dětem úspěšný školní rok 2016/2017.
V Ostravě 9.8.2016
Mgr. Hanková Dana, řed. školy