Pokyny k zahájení školního roku 2013/2014
Vážení rodiče, zákonní zástupci, jsem ráda, že jste se rozhodli přivést své dítě do naší školy, Vaší důvěry si vážíme.
Nový školní rok bude zahájen slavnostním shromážděním v budově školy v pondělí 2.9.2013 v 8,00 hod.
Od čtvrtku 26.9. 2013 bude na škole viset organizace tříd a seznamy žáků.
Příchod do školy je v 7,45 hod. – žáci se scházejí v šatnách svých tříd (označení nad šatnou), kde si je přebírá třídní učitel/ka.
Slavnostní zahájení bude probíhat společně (místo Vám sdělí třídní učitel/ka). Po společném zahájení školního roku (přivítání nových žáků, představení pedagogického sboru) se žáci společně se svými třídními učiteli odeberou do svých tříd – zde proběhne první seznámení se třídou, žáky, rodiči, učitelem. Dostanete zde pokyny, jak bude probíhat první týden školního roku, rozdávání učebnic, pokyny k nákupu pomůcek apod.
Zahájení školního roku dne 2.9.2013 bude končit kolem 9,00 hod. a žáci v tento den odcházejí domů.
V pondělí 2.9.2013 není ještě v provozu Školní družina ani Školní jídelna. Provoz bude zahájen v úterý 3.9.2013.
Školní družina (ŠD) bude od 3.9.2013 v provozu od 6,00 hod. do 16,00 hod.
Přihlášku do ŠD si vyzvednete v pondělí 2.9.2013 po skončení zahájení u vychovatelek ŠD v přízemí – bude označeno.
Přednostně se do ŠD přijímají žáci pracujících rodičů a žáci 1. stupně ZŠ (1. – 5. ročník), neplatí pro žáky základní školy speciální.
Pokud budou uspokojeni žáci pracujících rodičů, ředitelka školy rozhodne o zařazení dalších žáků. O zařazení žáka do ŠD rozhoduje ředitelka školy. Za ŠD škola vybírá poplatek 100 Kč na měsíc (směrnice řed. školy).
Školní jídelna – výdejna je v provozu od 11,35 hod. do 14,00 hod. Obědy do jídlonosičů se vydávají od 11,25 hod do 11,35 hod. u okýnka v jídelně (pokud nemáte domluveno jinak).
Stravné se kupuje ve ŠJ Emilíe Lukášové – budova za Poliklinikou v Ostravě – Hrabůvce (budova stojí naproti dvou ZŠ na hřišti). Zde se nakupují stravenky od 29. 8. 2013. Zájemci o toto stravování se mohou informovat v budově školní jídelny na ulici Klegova 29A, Ostrava-Hrabůvka: osobně od 7.00 do 15.30 hod., na telef. čísle: 596 787 636, 724 056 862, e-mailem:jidelna@zslukasove.cz nebo na školním webu www.zslukasove.cz.
Školní pomůcky: na začátku školního roku Vám učitelé sdělí své požadavky. Učebnice se budou rozdávat během prvního týdne.
Vaše dítě bude určitě potřebovat:
- aktovku nebo batoh
- pouzdro + vybavení pouzdra – tužky, pastelky, fixy, gumu
- nůžky, lepidlo, výkresy – 10 A4, 10 A3, vodové barvy, štětce 2, voskové pastely – dále dle pokynů učitele
- cvičební úbor (můžou být kraťasy, legíny, tepláky, triko) + obuv do tělocvičny – bílá podrážka, igelitový pytlík na cv. úbor
- přezutí do školy – žáci si přezůvky každý den nosí domů
- toaletní papír, papírové kapesníky, mýdlo (může být i tekuté) – tyto potřeby si domluvíte s tř. učitelem
- ostatní pomůcky po dohodě s tř. učitelem
Při škole působí OS rodičů a přátel ZŠ U Haldy Ostrava. OS organizuje a financuje akce žáků na školních akcích. Na svoji činnost vybírá příspěvek, který činí na celý školní rok 200 Kč na žáka. Předsedkyní OS je paní Klára Hošťálková.
Příspěvek na činnost OS předávejte tř. učiteli proti podpisu – tř. učitel předá předsedkyni OS.
OS bude během podzimu organizovat sběr papíru a výtěžek jde opět na činnost OS. Od poloviny září se můžete o činnosti OS informovat na webu školy: www.zs-uhaldy.cz
Vstupy do divadel, kin, exkurze apod. hradí žáci zvlášť.
Potvrzení o docházce do ZŠ, potvrzení na příspěvky, razítka na měsíčníky se budou vydávat v pondělí 2.9.2013 v přízemí u hospodářky školy.
Za všechny zaměstnance školy Vám přeji klidný konec prázdnin a těším se na Vás v pondělí 2.9.2013 v 7,45 hod.
Mgr. Hanková Dana, ředitelka školy